flamengol.net


Barbieri mówi, że Flamengo "przykuło" Corinthians

Po bezbramkowym remisie w pierwszym półfinałowym spotkaniu Copa do Brasil z Corinthians na stadionie Maracanã, trener Maurício Barbieri na pomeczowej konferencji prasowej żałował, że jego podopieczni nie zdołali przełożyć wyższości nad rywalem na zwycięstwo. Według szkoleniowca, jego zespół "przyparł" przeciwnika, ale natknął się na szczelną obronę. Ale w rewanżu w São Paulo spodziewa się innej gry.

Analiza

"Liczby odzwierciedlają, to co było w meczu. Mieliśmy posiadanie piłki więcej niż 70%, ponad 20 strzałów na bramkę, przeciwnik prawie żadnego. Kontrolowaliśmy całe spotkanie, rywale byli w stanie wymienić tylko trzy, cztery podania, szybko odzyskiwaliśmy piłkę, ale byli dobrze zamknięci."

Rewanż

"To 180 minutowa gra. W rewanżu będą usieli zagrać bardziej odważnie i mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć wolne przestrzenie."

Wyższość Rubro-Negro

"Cássio nie miał cudownych obron, ale kilka razy ratował swój zespół. Nie brakowało agresji. Szukaliśmy bramki z inteligencją, nie ma sensu rozpaczać. Mieliśmy absolutną kontrolę nad meczem, ale nie zdobyliśmy gola. Wynik wciąż jest otwarty. Będziemy mieć kolejne 90 minut, aby osiągnąć ten cel."

Zmiana sposobu gry

"Graliśmy z Vitinho, aby mieć więcej mobilności."

Wybór napastnika

"Wybraliśmy zgodnie z charakterystyką przeciwnika. W zależności od cech rywala, możemy wybrać jednego lub drugiego. Rywale grali blisko siebie i ciężko jest znaleźć trochę wolnego miejsca w polu karnym. Musimy szukać wariantów ruchów. Musimy wiedzieć, że wiemy, co musimy poprawić. Ti 54 dni bez pełnego tygodnia pracy. Teraz myślimy o Vasco, co jest bardzo ważne, a potem będziemy mieli tydzień."

Rezygnacja z posiadania piłki, aby mieć miejsce?

"To skomplikowane pytanie. Od momenty dania inicjatywy przeciwnikowi mamy mniej czasu na stworzenie zagrożenia. To delikatna sprawa. Jeśli mecz byłby nieco bardziej szczery, w tym sensie, że przeciwnik stara się stworzyć trochę więcej, byłoby inaczej. Mamy problemy z wykańczaniem akcji, ale postaramy się znaleźć rozwiązanie poprzez pracę."

Bardziej zaawansowana opcja Paquety

"Wszyscy pomocnicy mieli dobry występ, pokazuje to liczba bramek. Istnieje możliwość użycia najbardziej zaawansowanej opcji z Paquetą, co już robiliśmy, ale wszystko zależy od charakterystyki przeciwnika i gry."

Naciska na grę powietrzem

"Naszym pomysłem nie jest tylko posiadanie piłki przez posiadanie piłki. Jest to posiadanie, które ma wartość. Kiedy Corinthians próbowało grać, dusiliśmy ich i szybko ją odzyskiwaliśmy. Gra górnymi piłkami to nie jest rozpacz. Kiedy grają Dourado i Lincoln, musimy tak grać, żeby mieli większe szanse na oddanie strzału."

Uribe

"Nie mógł uzyskać wyraźnych szans. Nie byliśmy w stanie się przezwyciężyć dobrej obrony rywala i nie możemy ponosić wszelkiej odpowiedzialności. Kontynuujmy analizę cechy przeciwnika, aby dokonać wyborów

Arbiter

"Wydaje mi się, że zrobił dobry mecz, był bezpieczny. Nie mieliśmy żadnych kontrowersji. Ale nie zmieniam tego, co powiedziałem, wszystkie duże i ważne mecze powinni prowadzić sędziowie klasy FIFA."

Czy Flamengo niewiele tworzy szans dla napastników?

"Pięć wyraźnych szans, myślę, że to rozsądna liczba. Musimy znaleźć rozwiązania, aby piłka dotarła w lepszym stanie. Wpływ na to ma także obrona rywala. Musimy nauczyć się przechodzić przez przeciwnika. Tak więc staramy się dostosować zgodnie z charakterystyką rywala.

  • dodał: MentiX
  • 13.09.2018; 06:51
  • źródło: globoesporte.com
  • 0 komentarzy
Komentarze (0)

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Brak komentarzy

Zawodnik meczu

Diego: Flamengo 2: 0 Chapecoense

Ocena: 7.5
Zdjęcie tygodnia
Koledzy z zespołu honorują Juana, który zerwał prawe ścięgna Achillesa.
Video
Flamengo się przełamało i po serii trzech meczów bez zwycięstwa, wygrało z Chapecoense.
Copyright by Flamengol.net © 2008 | Wszelkie Prawa Zastrzeżone (All Rights Reserved).
The trade names and marks FLAMENGO and Shield Device are the exclusive property of Clube de Regatas do Flamengo, Rio de Janeiro, Brazil.
Projekt: MentiX